باربری به رودسر

ماشین‌هایی که برای حمل بار به رودسر استفاده می‌گردد، خاور و نیسان باربری و یا ایسوز می‌باشد. یکی از خدمات باربری به رودسر، کرایه خاور توسط اتوبار کرج است. خاورهایی که ما در اتوبار کرج ارائه می‌دهیم در انواع مختلف، حاور مسقف، بغل بازشو و روباز می‌باشد. اگر به وسایل خود حساس هستید و یا شرایط آب و هوایی مساعد نیست بهتر است برای باربری به رودسر از خاور مسقف استفاده نمایید در غیر اینصورت مدل روباز آن نیز انتخابی ایده‌آل است.
اتوبار کرج با داشتن ماشین‌های مجهر و خاورهای جدید و همچنین با استفاده از راننگانی خبره  و مسلط به باربری و حمل بار به رودسر با خاور در کنار شماست تا بهترین تجربه برای جابه جایی را بتوانید برای خود ثبت کنید.

حمل بار به رودسر با بیمه

جهت حمل ایمن و باربری مطومئن تمامی بارهای شما توسط اتوبار کرج بیمه می‌شود. بیمه استفاده شده به‌گونه‌ای است که اگر بار شما به‌هر دلیلی دچار آسیب و خسران شود، شرکت بیمه پاسخ‌گوی آن خواهد بود. به‌دین منوال شما با خیالی آسوده به‌راحتی می‌توانید حمل بار به رودسر را انجام دهید بدون کوچکترین استرس و اضطرابی.

در سال‌های اخیر بسیار دیده شده است که متاسفانه برخی افراد بدون توجه به مجوزهای باربری از باربری‌های غیر مجاز خدمات باربری گرفته‌اند فقط بخاطر قیمت پایین‌تر! در این خصوص باید عرض کنیم که دوست و همشهری گرامی، نداشتن مجوز باربری و بیمه نکردن وسایل و ارائه ندادن بارنامه دولتی برای شما زنگ خطریست. وسایل اداری و منزل جزو دارایی‌ها و سرمایه‌های شما محسوب می‌شود و نباید آن را در اختیار هر شرکتی قرار دهید.

در صورتی‌که اطمینان خاطر از مجوز باربری شرکت انتخابی ندارید وسایل خود را به آنها نسپارید. در صورت خسران و آسیب به وسایلتان  هزینه‌های هنگف‌تری را باید متقبل شوید! پس حواستان باشد گول تبلیغاتی همچون ارزانی را نخورید و همیشه به‌دنبال کیفیت‌ترین جاها جهت حمل و اثاثیه منزل و یا اداری خود باشید. به‌خصوص اگه بار شما بین شهری‌ست مثل باربری تهران و کرج به رودسر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس