ملزومات بسته بندی اثاثیه منزل

چرا باید از ملزومات بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کنیم ؟ برای رسیدن به جواب تا انتها با ما همراه شوید.

از چه ابزاری برای بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کنیم ؟

  • کیسه های پلاستیکی بزرگ

پلاستیک های زباله از جمله مواردی هستند که در اسباب کشی ها کاربرد زیادی دارد. به طور کلی میتوانید تمام تجهیزات الکتریکی و سیم های منزل خود را در کیسه زباله بسته بندی کنید. برای مثال: شارژر گوشی همراه و موبایل، شارژر لب تاپ، سیم و کابل های تلویزیون، آداپتور‌ها، سیم‌های مودم وای فای را در کیسه پلاستیکی بگذارید و بسته بندی کنید.

  • پارچه و پشم شیشه و پنبه

از آنجایی که بیشتر اثاثیه و لوازم منزل جزو مواردی هستند که قابلیت شکستگی بالایی دارند. در بسته بندی آنها باید دقت لازم به عمل بیاید. استفاده از پارچه و پشم شیشه و در مواردی کاغذ باطله و روزنامه در بسته بندی کردم لوازم منزل به شما کمک شایانی میکند و باعث حفاظت از وسایل میشود.

  • کارتن و جعبه های بسته بندی 

بدون شک مهمترین ابزار و لوازم بسته بندی و وسیله در روند بسته بندی اثاثیه منزل کارتن و جعبه مناسب است. بدون داشتن کارتن شما هیچ ظرف مناسبی برای جا سازی و بسته بندی لوازم خود نخواهید داشت. همچنین از آنجایی که میخواهید به منزل دیگری بروید و کلیه اثاث شما جابه جا میشود کیفیت کارتن مورد استفاده نیز بسیار اهمیت پیدا میکند. زیرا وظیفه اصلی حفاظت از لوازمتان بر عهده همین کارتن هاست. بنابراین در انتخاب آنها حتما دقت کنید. 

  • بطری و شیشه های خالی 

برای جلوگیری خطر و تهدید سرقت لوازم منزل شما، به ویژه لوازم با ارزشی مثل جواهرات گران قیمت و پول نقد بهتر است آنها را طوری بسته بندی کنید که در معرض دید نباشد.  ما در باربری اتوبار کرج، به شما یک نکته مشاوره بسته بندی اثاثیه منزل و باربری درباره بسته بندی طلا و جواهر و پول نقد میگوییم. 

بزرگترین و سنگین کارتن بسته بندی 

برای بارگیری لوازم بسته بندی شده خود در کامیون و خاور و ماشین های باربری، ابتدا از سنگین ترین لوازم و جعبه ها شروع کنید. برای مثال لوازم خانگی مثل: اجاق گاز، ماشین لباس شویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرف شویی و میز تلویزیون، همگی جزو لوازم سنگین هستند. بنابراین حمل آنها کار مشکلی میباشد.

اتوبار کرج، ارائه دهنده خدمات بسته بندی و حمل بار میباشد. پس شما میتوانید کارگر و ماشین مورد نیاز برای اسباب کشی خود را از ما بخواهید.

بسته بندی های طویل و عریض 

لوازمی که دارای بسته بندی های عریض و طویل هستند مثل: آینه ها، مبلمان، تشک ها، میز اتو و میز کامیپوتر و تخت خود را به صورت عمودی در ماشین اسباب کشی بسته بندی کنید. اینگونه در فضای اشغالی ماشین صرفه جویی بشود.
هنگام چیدن بسته بندی های عریض در ماشین اسباب کشی به صورت عمودی، حتما اطمینان حاصل کنید که جعبه بسته بندی به درستی در جای خود قرار گرفته و محکم شده باشد. اینگونه در حین جابه جایی روی لوازم دیگر سقوط نمی‌کند.

بارگذاری بسته بندی های باقی مانده 

بعد، شروع به بارگذاری بزرگترین و سنگین ترین جعبه ها را اول بارگزاری کنید. جعبه ها را در بالای لوازم و مبلمان قرار دهید و مطمئن شوید که هر حفره زیر جداول، زیر میز و صندلی را پر کرده اید و  جعبه های سنگین هیچ آیتم شکننده ای ندارند.

خدمات بسته بندی با چه وسایلی صورت میگیرد؟

باربری در کرج – اتوبار کرج برای بسته بندی وسایل منزل خدمات ویژه ای را انجام می دهد. برای بسته بندی کردن وسایل منزل از ملزومات بسته بندی اثاثیه مانند ضربه گیر های حبابدار، سلفون، چسب، فوم، کارتن، وکیوم بگ، کارتن های رگال دار و … استفاده می شود.

بسته بندی اثاثیه با اتوبار کرج

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهمترین کارهای اولیه اثاث کشی است و اتوبار کرج با تجربه کافی این خدمات را به خوبی برای شما ساکنین استان کرج و تهران انجام می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس