بسته بندی وسایل منزل

بسته بندی وسایل منزل همیشه دغدغه اصلی مردم در اسباب کشی است. یکی از وسایل حساس در بسته بندی وسایل منزل، تلویزیون می‎‌باشد. در صورت داشتن کارتن تلویزیون خود و آکاسیف آن، از همان استفاده نمایید. در غیر این‌‎صورت از بابل رپ برای بسته بندی استفاده و دور تلویزیون خود را با آن بپوشانید. درصورت امکان، تلویزیون خود را جدا گانه با ماشین خود حمل نمایید.

بسته بندی وسایل منزل؛ بسته بندی و حمل جهیزیه

یکی از مهمترین و خاطره انگیزترین بسته بندی ها مربوط به جهاز عروس است. بسیاری از وسایل عروس خانم‎های عزیز، به صورت آک و بسته بندی شده هستند. ممکن است در این بین تعداد معدودی نیز نیاز به بسته بندی داشته باشند. ولی آن چیز که مهم می‎باشد، استفاده از خدمات با کیفیت حمل جهیزیه از باربری های معتبر است.
در گذشته به دلیل وجود مسافت‎های کوتاه، و نداشتن جهیزیه و وسایل سنگین، مراسم جهاز برون، متناسب با رسومات هر فرهنگی توسط فامیل مربوطه، جابه جا می‎شد

اما امروزه بدیل وجود وسایل سنگین از جمله سای بای ساید و مبلمان این کار امکان پذیر نیست.
لذا استفاده از خدمات نوین باربری و با کیفیت برای عروس خانم‎ها بسیار مهم است، تا در هنگام جابه جایی دچار ضرب‎خوردگی وسایل نشوند.
جهت بسته بندی اثاثیه منزل و حمل جهاز کافی‎ست با ما تماس بگیرید.

بسته بندی وسایل منزل؛ بسته بندی یخچال

یکی از مهم‎ترین وسایل در بسته بندی اثاثیه منزل،  بسته بندی یخچال می‎‌باشد. ابتدا مواد غذایی فاسد شدنی را باید جدا نمایید و انها را شب قبل از اسباب کشی، به دوست یا آشنایی بسپارید تا در داخل یخچال خودشان نگهداری کنند.

یخچال را کاملا تمیز نموده و اگر دچار برفک است بگذارید تا آنها به خوبی آب شوند. اجزای یخچال که قابل جدا شدن هستند را جدا نمایید و بسته بندی کنید. کابل یخچال را به صورت دورانی جمع نموده تا ضربه ای به آن وارد نشود. سپس درب یخچال را با استفاده از طناب محکم کنید و در نهایت برای بسته بندی یخچال دو تا دور یخچال خود را با، بابل رپ یا فوم‎های ضربه گیر بپوشانید.

بیشتر بخوانید: انواع بسته بندی برای حمل اسباب منزل

بسته بندی وسایل منزل؛ نحوه بسته بندی اتاق کودک

بسته بندی وسایل اتاق کودک را جزو اخرین مراحل برای بسته بندی اثاثیه منزل خود در نظر بگیرید. زیرا اگر این‎کار را زودتر از باقی امور انجام دهید ممکن است باعث پریشانی و آشفتگی فرزند شما شود. دقت نمایید برای بسته بندی اتاق کودک از فرزند خود کمک بخواهید. به او بگویید وسایلی که دیگر به آنها احتیاج ندارد را جدا نماید، تا به بچه های خیریه دهد.
قطعا این کار هم جنبه تربیتی دارد و هم باعث می‎شود کودک بدون استرس از بیرون انداختن وسایلش شروع به بسته بندی وسایل خود نماید. اسباب بازی‎های کودک را از وسایل بزرگ وشکستنی تفکیک نمایید و انها را در کارتن جدا بسته بندی کنید.

بسته بندی وسایل منزل؛ بسته بندی وسایل برقی

حتما برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه وسایل سنگین خود را برای اسباب کشی بسته بندی نمایید.
یکی از این وسایل ظرف‎شویی و لباس‎شویی می‎باشد. برای بسته بندی این‎گونه وسایل ابتدا حتما مخزن آنها را جدا نمایید و اتصالات شیر آب را قطع کنید.
سپس به خوبی آن ها را تمیز و خشک نمایید و با بابل رپ، جهت جلوگیری از ضرب خوردگی بسته بندی نمایید.

برای جدا کردن شلنگ ها از ماشین لباسشویی طبق دستور عمل کار کنید ، تا هنگام نصب دوباره آن در منزلتان مشکلی از این بابت نداشته باشید .

بسته بندی ماکروویو به دلیل داشتن در شیشه ای نیز حساس‎تر می‎باشد.شما می‎توانید در صورت نداشتن کارتن و آکاسیف مربوط به خود دستگاه، دور ماکروویو خود را با پارچه بپوشانید و در داخل کارتن قرار دهید.

روش استفاده از نایلون حبابدار برای بسته بندی

استفاده از پلاستیک حبابدار برای بسته بندی، مقرون به صرفه و واقعاً اقتصادی است. اما بدانید که برخی از اقلام مانند ظروف، آینه ها یا صفحه نمایش کامپیوتر نیاز به پشتیبانی بیشتری با روزنامه یا کاغذهای بسته بندی دارند.

علاوه بر این، اقلام ظریف بزرگتر مانند مجسمه و آثار هنری برای جابجایی ممکن است زمان بیشتری برای بسته بندی نیاز داشته باشد. اگر در آپارتمانی یک خوابه زندگی می کنید، به طور متوسط، بسته بندی وسایلتان ممکن است یک روز طول بکشد.

بسته بندی وسایل منزل؛ نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی

قبل از این که تصمیم به بسته بندی لباس بگیرید، تمامی لباس‌هایی که نیاز ندارید را جدا نموده تا آنها را به افراد نیازمند اهدا نمایید و یات بفروشید. سپس لباس‌های مورد نیاز خود را جدا نموده و آنها بر اساس کاربرد مورد استفاده خود همچون فصل پوشش یا جنس و یا نوع آن جدا نمایید.

بهترین روش تا کردن برای بسته‌های کارتنی تا به صورت صاف و یک لایه است، زیرا جای کمتری را اشغال می‌نماید.
اگر می‌خواهید از چمدان یا ساک برای بسته لباس در اسباب کشی استفاده نمایید، لباس‌های خود را بهتر است رول نمایید. لازم به ذکر است که، کارتنی که برای بسته بندی لباس‌های خود استفاده می‌نمایید، بهتر است متوسط و 7 لایه باشد، تا در صورت بسنگین شدن کارتن باز نشود.
برای لباس‌های آویز و مجلسی خود نیز از کارتن‌های مخصوص حمل لباس استفاده نمایید.

کارتن مخصوص البسه: کلیک کنید

بسته بندی وسایل منزل؛ بسته بندی و حمل گاو صندوق

حمل گاو صندوق، یک کار حساس است که نیاز به تخصص و توانایی بالایی دارد. بسته بندی این‌گونه وسایل، غالبا به اندازه آنها نیز برمی‌گردد. در صورتی‌که اندازه گاو صندوق شما کوچک تا متوسط است، توانی حمل آن را خود نیز دارید، این کار را حتما با کمک فردی دیگری انجام دهید.

ولی اگر وزن گاو صندوق شما بالاتر است، بسته بندی آن را به افراد خبره بسپارید، تا این کار را با استفاده از وسایل مخصوص انجام دهند. برای حمل گاو صندوق نیاز به وسایل خاصی از جمله چرخ دستی‌ست. در صورت اصرار به بسته بندی و حمل گاو صندوق توسط خود بسته به اندازه و نوع گاو صندوق خود، این وسیله را تهیه کنید.

سخن پایانی

اتوبار کرج مفتخر است که با افتخار بگوید در تمامی کرج و تهران آماده ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل است. پس در صورت نیاز به امور بسته بندی حتما با اتوبار کرج تماس بگیرید تا بهترین تجربه از اسباب کشی را داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس