بسته بندی اثاثیه منزل در کرج؛ بسته بندی اصولی کارتن

بسته بندی اصولی کارتن از مهم ترین نکات اسباب کشی است. کارتن اسباب کشی مناسب و محکم را تهیه کنید. دقت کنید برای وسایل خیلی سنگین کارتن مستحکمی داشته باشید، اگر کارتن شما اندازه مناسبی نداشته باشد و یا خراب یا پاره باشد در زمان جابجایی با مشکل برخورد خواهید کرد.

بهتر است در کارتن های بزرگ لوازم سبکتر را بگذارید و در کارتن های محکم و با اندازه متوسط وسایل سنگین و شکستنی را به دقت بسته بندی کنید و قرار دهید.

بسته بندی اثاثیه منزل در کرج؛ برچسب گذاری و اسم نویسی

در زمان بسته بندی اثاثیه منزل و گذاشتن آنها در کارتن ها روی هر کارتن بنویسید که چه چیزی داخل آن کارتن قرار گرفته است. با برچسب گذاری کردن در واقع کار خود و کارگران هنگام تخلیه بار را ساده تر می‎‌کنید.

نحوه بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی

در هنگام بسته بندی ظروف شکستنی بین ظرف ها از موارد زیر میتوانید استفاده نمایید:

  • پارچه
  • ورقه های روزنامه یا کاغذ باطله
  • دستمال نرم
  • حوله های مناسب
  • نایلون های حباب دار

دقت کنید بین فضاهای خالی کارتن و بین وسایل با پارچه یا وسایل نرم محکم شود، تا در هنگام حمل و انتقال بر اثر حرکت دادن و تکان خوردن کارتن ها، لوازم داخل آن ها به هم برخورد نکند و نشکند.

برای راحتی کار بعد از اسباب کشی و چیدن وسیله ها در منزل یا اداره جدید خود بهتر است از قبل وسیله های مشابه رو با هم بسته بندی کنید.

استفاده از کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس

کارتن های رگال دار دارای رخت آویز بوده و از چروکیده شدن و نامرتب بودن لباس های شما جلوگیری می کنند.
با این کار در موقع تخلیه و جاسازی در مکان جدید نیز کار شما آسان و راحت خواهد بود، و در زمان خود صرفه جویی کرده اید، این بخش یکی از مراحل مهم در بسته بندی اصولی کارتن و اثاثیه منزل می‎‌باشد.

بسته بندی وسایل شکستنی 

در زمان بسته بندی اثاثیه منزل دقت کنید اثاثیه شکستنی و سنگین را در بخش پایین کارتن قرار دهید و محکم کنید و لوازم سبک تر و کوچکتر را در بخش بالایی کارتن مستقر کنید.
در چیدن بشقاب ها دقت کنید که در ته کارتن نباشد، بلکه در بخش بالایی کارتن قرار بگیرند و وسایل انعطاف پذیر مانند پارچه و دستمال های نرم را حتما بین ظروف استفاده کنید.

بسته بندی وسایل بزرگ

بسته بندی اثاثیه بزرگ خود نیاز به تخصص و تجربه دارد.بسته بندی مبل برای اسباب کشی نمونه ای از این وسایل بزرگ می باشد که اگر به درستی انجام نپذیرد متحمل آسیب و ضرر فراوانی خواهید شد.
یکی دیگر از موارد مهم در بسته بندی اثاثیه منزل، نحوه بسته بندی یخچال می باشد.

بسته بندی فرش

یکی از وسایل مهم در بسته‌بندی اثاثیه منزل فرش می باشد. قبل از بسته بندی فرش آن را کاملا تمیز نمایید، و جارو کنید. در صورتیکه فرش شما کثیف است بهتر است دو روز مانده به اثاث کشی فرش خود را به قالیشویی بدهید و تمیز در منزل نو تحویل بگیرید. فرش خود را از محل خواب آن شروع به لول کنید و با یک طناب محکم ببندید.

نحوه بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

ابتدا اقلامی که تاریخ انقضای آنها گذشته است را جدا نمایید و دور بیاندازید. مایعات و شوینده ها را جدا کنید و در کارتنی مشخص قرار دهید. لوازم آرایشی خود را که مشابه به یکدیگر هستند در داخل کیف مخصوص آرایشی قرار دهید. آن دسته از لوازمی که شکستنی هستند، مانند عطر را با استفاده از پلاستیک حبابدار بسته بندی نمایید تا دچار ضرب خوردگی نشودند. مواد اشتعال زا همچون اسپری و تاف را سعی کنید جدا از ماشین باربری حمل نمایید. این وسایل بسیار خطرناک می‎باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس