اتوبار کرج ارائه دهنده تمام خدمات باربری و اسباب کشی

در اتوبار کرج انواع مختلف تجهیزات بسته بندی و چیدمان بار و ماشین های مجهز در اندازه های مناسب برای خدمت رسانی به هموطنان گرامی در 24 ساعت شبانه روز آماده است. از طریق زیر می توانید با این باربری تماس برقرار نمایید و سفارش حمل بار مطمئن و ایمن را صادر نمایید. اتوبار کرج باری ایمن را برای همه هم میهان گرامی آرزومند است.

آرایش و دسته بندی اثاثیه در هنگام مستقر کردن بار در خودرو حمل بار

در زمان حمل بار و مستقر کردن آن در ماشین حمل بار دقت کنید که به صورت بهینه و محکم چیدمان بار را انجام دهید. از لوازم مناسب برای محکم کردن وسایل استفاده کنید. با این کار از شکسته شدن و یا خراش برداشتن لوازم پیشگیری می کنید.

همچنین در زمان حمل بار به داخل خاور و همچنین انتقال اثاثیه از خاور به داخل منزل جدید ، دقت و صبر کافی داشته باشید.

چیدمان صحیح اثاثیه منزل پس از اسباب کشی

پس از آن که به سلامتی و امنیت اثاثیه در منزل تازه استقرار یافت ، گام های زیر را به دقت رعایت کنید.

قدم اول : کارتون های اثاثیه را به صورت مرتب بچینید. با توجه به نوشته روی هر بسته ، بسته ها را در محل  مناسب خود قرار دهید تا سر فرصت آن ها را باز کنید و مرتب کنید.

قدم دوم : در مرحله بعد تجهیزات الکتریکی و مکانیکی  (برق، آب و گاز ) منزل تازه را جک کنید. تا از صحت و سلامتی آن ها اطمینان حاصل کنید. پس از اطمینان از سیستم گرمایشی و سرمایشی و آب و برق ساختمان ، نسبت به اتصال لوازم برقی مثل یخچال و تلویزیون به برق ، وصل کردن شیر اجاق گاز و مستقر کردن لوازم برقی اقدام کنید.

قدم سوم: اسباب بزرگ را در جای مخصوص مستقر کنید

اجراء بزرگ را در جای مناسب خود مستقر کنید و اشیاء ریز و جزئی را برای فرصت مناسب نگه دارید. بنابراین اتاق خواب ها که به زمان کمتری برای مرتب کردن نیاز دارند را مرتب کنید. سپس نوبت به پذیرایی و آشپزخانه می رسد. لوازم درشت پذیرایی را در جای مناسب مستقر کنید و به سراغ آشپزخانه بروید.  آشپزخانه هم به دقت زیاد نیاز دارد و هم زمان بر است. پس با صبر و حوصله تمام لوازم را با آرامش از بسته ها در بیاورید و آن ها را در داخل کابینت ها جاسازی کنید.

بسته بندی اثاثیه در منزل قدیمی و جاسازی آن در منزل جدید را افراد خانواده بهتر از هر کس دیگری می تواند انجام دهد. اما مرحل وسط یعنی انتقال بار از منزل قدیمی و استقرار آن در منزل نو کار هر کسی نیست. این کار هم به قدرت بدنی نیاز دارد و هم به دانش و تخصص مناسب نیازمند است. بنابراین باربری اتوبار کرج در شهر کرج دارای نیروی ماهر و متخصص در زمینه حمل و انتقال بار می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس