هزینه حمل اسباب منزل به چه صورت می باشد؟

هزینه حمل اسباب منزل به شرایط و عوامل خاصی بستگی داشته که در ادامه هر یک را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

کارگران حمل اثاث منزل

کارگران حمل اثاث منزل باید متناسب با حجم اسباب و اثاثیه بوده و هرچه تعداد بالاتر، طبیعتا افزایش هزینه ها را شاهد خواهید بود. اما اگر حجم اسباب معقول باشد تعداد کارگران کمتری برای حمل نیاز خواهید داشت. از طرفی زمانی که کارگران حمل اثاث منزل مشغول به کار هستند محاسبه خواهد شد و بر اساس آن قیمت گذاری می شود. همچنین دستمزد های هر کارگر به طور جداگانه برآورد شده و روی هزینه های کلی تاثیر می گذارد.

بسته بندی اثاث منزل

مسافت حمل اثاثیه منزل

مسافت حمل اثاثیه منزل در تعیین قیمت ها تاثیر گذار می باشد. در این شرایط اگر قصد جا به جایی در سطح یک شهر را دارید و زیر 3 ساعت این جا به جایی زمان ببرد، شامل افزایش هزینه ها نخواهید شد. اما اگر بین دو استان و یا دو شهر قصد نقل مکان دارید، حمل اثاثیه منزل شامل برخی افزایش قیمت ها می شود.

نوع خودرو برای حمل اسباب منزل

نوع خودرو برای حمل اسباب منزل بدیهی است که قیمت های متفاوتی داشته باشد. قیمت کامیون، کامیونت و یا وانت بار ها با یکدیگر تفاوت داشته و بستگی به حجم اساب منزلتان باید یکی از این خودرو ها را در خواست نمایید.

هزینه های اضافی برای حمل اثاثیه منزل

هزینه های اضافی برای حمل اثاثیه منزل شامل موارد زیر می شود:

  • در خواست وانت بار برای کم کردن هزینه ها؛ اما در شرایطی که نیاز به رفت و برگشت مجدد وجود داشته باشد هزینه اضافی را شامل می شود.
  • تعداد طبقات مبدا و مقصد از عواملی است که قیمت ها را ممکن است افزایش دهد؛ هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد هزینه ها بالاتر می رود.
  • ساعتی که خودرو در ترافیک بماند باعث می شود تا هزینه های اضافی را شامل شود. به عنوان مثال باربری در تهران، گاهی اوقات ساعت های طولانی را باید در ترافیک تلف کرد تا به مقصد تعیین شده برسند. البته اتوبار کرج این مسئله را حذف کرده است.
  • حمل برخی اسباب سنگین هزینه ها را افزایش می دهد مانند: یخچال‌های ساید بای ساید، بوفه های بزرگ، تردمیل و … این وسایل را حتما با باربری‌ها در میان بگذارید تا قیمت دقیقی به شما بیان کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس