بسته بندی اثاثیه منزل خود در کرج را به ما بسپارید

بهترین مرجع بسته بندی اثاثیه منزل در کرج کیست؟

برای پاسخ به این سوال کلیدی و مهم، باید به چند نکته مهم دقت کرد. کلیه امور مربوط به اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منازل با تعرفه رسمی و رعایت اصول ایمنی توسط اتوبار کرج متشکل از تیم ماهر، کارگر آموزش دیده و بهره گیری از اتوبار و تجهیزات تخصصی جمع آوری، حمل و جابجایی بار شما انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی و استعلام هزینه بسته بندی اثاث و لوازم منزل در تهران ، کرج و سایر شهرستان ها با تلفن های ما تماس بگیرید.

تعرفه بسته بندی اثاثیه به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجا که قیمت عامل مهمی برای مشتریان است، لازم است توضیحاتی در مورد تعرفه بسته بندی اثاثیه بیان کنیم. اما کلی باید گفت که اتوبارهایی که زیرنظر اتحادیه هستند، بهترین گزینه برای شما هستند. علت این است که نمی توانند بیشتر از تعرفه تعیین شده حق الزحمه دریافت کنند. متاسفانه یکی از مشکلات بسیاری از افراد در حین اثاث کشی، چک و چونه زدن با باربری است. این مشکل به دلیل انتخاب نادرست و عدم توجه به مجوز اتوبار ایجاد میشود. شما باید با ما یا شرکتهایی که مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل زمینی دارند، همکاری کنید.

اولا ما هزینه اضافی دریافت نمیکنیم، ثانیا هر هزینه ای دریافت شود به شما فاکتور میدهیم که قابلیت پیگیری دارد و همین عوامل نشان میدهد که کمترین هزینه را از شما دریافت میکنیم. درنهایت باید تاکید کنیم اگرچه قیمت اهمیت دارد، اما مهمترین نکته در اسباب کشی حفظ امنیت بار شماست. کوچکترین ضربه ای به لوازم حساس مثل یخچال میتواند نتایج ناراحت کننده ای به همراه داشته باشد، به خصوص زمانیکه کار را به اتوباری بدون مجوز واگذار کرده اید و در صورت اشتباهات فردی کارگران نمیتوانید به جایی اعتراض کنید. پس دقت کنید که در وهله اول شرکت و اتوبار مجوزدار را انتخاب کنید. اما فاکتورهای موثر در تعرفه موارد زیر هستند که سعی میکنیم با مثال آنها را واضح و شفاف توصیح دهیم:

تعداد کارگر

برخی از افراد تمایل دارند که با سرعت بیشتری فرایند بسته بندی اثاثیه منزل را انجام دهند به همین دلیل درخواست تعداد کارگر بیشتری دارند. معمولا حق الزحمه کارگر تخصصی ساعتی است. طبیعتا هرچه تعداد کارگرها بیشتر شود، تعرفه بالاتر میشود. اما یک مزیت دارد و آن این است که فرآیند بسته بندی اثاثیه منزل با سرعت بسیار بالاتری انجام میشود. مثلا اگر جابجایی و اثاث کشی را با 3 کارگر بتوان در 5 ساعت انجام داد، با افزایش این تعداد به 5 میتوان در مدت زمان حداکثر 4 ساعت کار را به اتمام رساند.

البته با یک حساب سرانگشتی میتوان گفت، افزایش تعداد کارگر در اسباب کشی هم فکر بدی نیست، زیرا اگر تعداد بالاتر باشد، زمان بسته بندی اثاثیه، جابجایی بار و تحویل در مقصد پایین خواهد آمد و در مجموع هزینه کلی هم به صرفه و مورد رضایت مشتری خواهد بود. توضیحاتی در مورد کارگران ویژه باربری به شما کمک میکند که مشخصات کارگر حرفه ای را بدانید.

حجم و تعداد اثاثیه

هرچقدر اسباب و لوازم بیشتر باشد، در تعرفه نهایی تاثیر دارد. معمولا لوازم یک منزل عادی شامل لباسشویی، مبلمان، میز ناهارخوری، ظرفشویی، تلویزیون ، تعدادی کمد، سرویس خواب و سایر ظروف و وسائل میباشد، که نیاز به یک خاور دارد. در این شرایط هزینه ها تقریبا مشخص است که میتوانید با تماس با 02634710091 از همکاران ما بپرسید. اما اگر لوازم بیش از حد باشد، هزینه به نسبت حجم اثاثیه بالا می رود که کاملا طبیعی است. زیرا یا زمان اسباب کشی بیشتر میشود یا نیاز است که کارگر بیشتری برای حمل اثاث به کار گرفته شود. در این شرایط بسته بندی اثاثیه منزل به تعداد بیشتری از لوازم ختم میشود و این یعنی تعداد ملزومات بیشتر و صرف زمان زیادتر.

فاصله مقصد تا مبدا

فرض کنید قصد دارید از تهران به مشهد جابجا شوید در مقایسه با دو محله در یک شهر! در این شرایط چرا تعرفه بسته بندی اثاثیه متفاوت است؟ زیرا نوع جعبه ها و موادی که برای بسته ها استفاده میشود فرق دارد. به دلیل مسافت بیشتر بین مقصد و مبدا باید از جعبه های محکمتر و با قیمت بیشتری استفاده کرد. فضای درون جعبه را با کاغذ مچاله بیشتری پر کرد و همچنین مسافت در انتخاب نوع خودرو و تعداد کارگر و خودرو نیز تاثیر دارد که همه این موارد دست به دست هم میدهند تا تعرفه نوسان داشته باشد. درکل در صنعت جابجایی بار و کالا، فاصله و بعد مسافت عاملی تعیین کننده محسوب میشود چرا که علاوه بر عوامل ذکر شده، در مصرف سوخت نیز تاثیرگذار است.

مطالب دیگر:
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس