باربری در شهرک صنعتی بهارستان کمالشهر

باربری در شهرک صنعتی بهارستان کمالشهر از اصلی ترین خدمات اتوبار کرج (باربری جلالی) است. خدمات باربری جلالی در کمالشهر بسیار گسترده است، زیرا هم بخش خانگی و هم بخش صنعتی را شامل می شود. همانطور که مشخص است منظور از بخش خانگی یعنی اسباب کشی منازل یا جابجایی اثاث منزل بصورت جداگانه است. در بخش صنعتی هم باربری جلالی در کمالشهر و استان توانسته است تا جلب رضایت بالایی را داشته باشد. این مجموعه با دارا بودن انواع وانت، نیسان، خاور و ماشین سنگین همه نوع نیاز مشتری ها را پوشش داده است.

شهرک صنعتی بهارستان

بهارستان در 15 کیلومتری شمال غربی کرج در کنار اتوبان کرج قزوین واقع شده است. شهرک بهارستان کرج از نظر موقعیت و دسترسی یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی در کرج می باشد. این شهرک صنعتی 3 فاز دارد که از مرغوبیت بالایی برخوردار است. تعداد بالای کارخانه های موجود در این شهرک باعث شده است تا فضای کسب و کار خوبی برای عموم فراهم آید.

باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان

باربری جلالی تنها باربری در شهرک صنعتی بهارستان است که بصورت اختصاصی در زمینه نیسان بار به ارائه خدمات باربری مشغول است. همچنین در میان شهرک های صنعتی کلیه شهرها مشتریان دائمی در زمینه باربری دارد .

شهرک صنعتی بهارستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از صاحبان اصناف و تولیدکنندگان آن برای ارسال کالاها و محصولات خود از این باربری استفاده می کنند .

اگر در شهرک صنعتی بهارستان و یا شهرک های اطراف آن هستید و درخواست نیسان بار برای ارسال بارهای خود دارید با ما تماس بگیرید زیرا کرایه های بار در حد کرایه بار برگشتی است و این برای مشتریان این باربری بسیار خوشایند است .

برای سفارش باربری خود با 02634710091 تماس بگیرید .

سخن نهایی :

ما در اتوبار کرج 7 روز هفته از ساعت 7 صبح الی 7 شب خدمات باربری در بهارستان، حمل اثاثیه منزل در کمال‌شهر و جابجایی هر گونه در کمال‌شهر البرز را ارائه میکنیم. تمامی خودروهای باربری ما از وانت و نیسان تا تریلی و تک و جفت خدمات جابجایی بار را ارائه می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس