باربری در کرج | باربری با وانت، نیسان، خاور

آیا نیازمند باربری در کرج هستید؟

تهران به عنوان پایتخت ایران و کرج نیز به دلیل نزدیکی به پایتخت از امکانات زیادی برخوردار هستند. همینطور دو شهری هستند که مهاجرپذیری بالایی دارند. بنابراین حمل بار از کرج به تهران رایج است.

اتوبار کرج در نقاط مختلف کرج خدمات باربری را ارائه می دهد، این اتوبار کرج به عنوان باربری در مهرشهر کرج، باربری در عظیمیه کرج، باربری در گوهردشت، باربری در کمالشهر، باربری در فردیس، باربری در گلشهر فعالیت می کند.

باربری اتوبار کرج علاوه بر نقاطی که در بالا ذکر شد، به تهران و شهرستان نیز خدمات باربری ارائه می دهد.

بارنامه و بیمه

یکی از راه های تشخیص و اطمینان به یک اتوبار خوب داشتن بیمه و بارنامه است. بارنامه برگه مشخصاتی است که راننده با در دست داشتن آن به شما می گوید از کدام باربری آمده است. شما با چک کردن مشخصات نوشته در بارنامه با مشخصات فرد از صحت و سلامت آن راننده و باربری مطمعن می شوید.

یکی از قدیمی ترین انواع بیمه نامه، بیمه حمل و نقل کالاست که کهنترین رشته در بيمه هاي بازرگاني در جهان محسوب می شود. بیمه باربری، بیمه ای است که به موجب آن شرکت مذکور در قبال دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای از بیمه گذار متعهد می شود که چنانچه کالای مورد بیمه در جریان حمل و نقل وجابجایی از مبدا به مقصد مندرج در شرایط خصوصی بیمه نامه و به علت وقوع هریک از خطرات مندرج درشرایط عمومی بیمه نامه دچار خسارت شود یا بیمه گذار بر اساس قوانین و مقررات بین الملل متحمل پرداخت هزینه هایی گردد، زیان وارده به کالا را جبران کند و هزینه ها را هم پرداخت می نماید.

تعرفه قیمتی

برای اطلاع از نرخ کرایه هزینه باربری و حمل بار از کرج به هر مقصدی با همکاران ما تماس بگیرید . برای گرفتن نرخ کرایه به روز همکاران ما مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه می دهند. البته باید توجه داشت که هزینه کرایه باربری از هزینه ارسال بار به کرج به شهرستان شامل موارد زیادی میشود. نوع خودرو و تعداد خودرو از جمله آنهاست. در صورتیکه بار و یا اثاثیه تان زیاد نیست می توانید از وانت نیسان استفاده نمایید. توجه داشته باشید اگر به دنبال قیمت های پایین تر در حمل و نقل برون شهری هستید حتما چند روز قبل هماهنگ نمایید. همکاران ما در مجموعه اتوبار کرج کمترین نرخ ارسال بار به شهرستان را برای شما پیدا میکنند.

همچنین برای دریافت قیمت و هزینه دقیق ارسال بار از کرج و تهران به شهرستان، میتوانید با ما در تماس باشید.

ضمانت ارسال بار با کیفیت

هنگامی که سخن از جابجایی به میان می آید؛ مسلما آنچه که مهمتر از جابجایی لوازم است، سالم رسیدن مرسولات به مقصد می باشد.

این مسئله است که می تواند بین شرکت‌های مختلف تفاوت زیادی ایجاد کند. ما در اتوبار کرج ارسال و جابجایی صحیح و سالم اثاثیه شما را تضمین کرده، تا بدین صورت قدمی هرچند کوچک در رفع دغدغه شما عزیزان به هنگام اسباب کشی برداشته باشیم. جلب رضایت شما آرزوی همیشگی ماست.

مطالب دیگر:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس