باربری و اسباب کشی آسان و بدون استرس، با ما

برای باربری و اسباب کشی آسان و بدون استرس با ما همراه باشید. باربری و اسباب کشی در کرج یا تهران و بسته بندی وسایل یکی از کارهای حساسی است که ذهن افراد را از جنبه‌ های مختلفی درگیر خود می‌ کند. چند مورد از مهمترین بحث ها در انجام یک اسباب‌ کشی استاندارد، بسته‌ بندی اثاثیه منزل به صورت اصولی و انتخاب باربری متعهد است. اتوبار کرج (باربری جلالی) با سابقه طولانی در این امر آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

بسته بندی حرفه ای

اصلی‌ ترین بحث در انجام یک اسباب‌ کشی استاندارد، بسته‌ بندی اثاثیه منزل به صورت صحیح و اصولی است. با انجام بسته‌بندی خوب، احتمال آسیب به وسایل در حین جابه جایی به حداقل خواهد رسید. از طرفی دیگر به کمک تجهیزات بسته‌بندی می‌توان با سرعت عمل بیشتری برای جمع کردن وسیله‌ها اقدام کرد. اگر شما نیز قصد اسباب‌ کشی را دارید، اما نگران آسیب دیدن وسایلتان در جابه جایی هستید، در ادامه همراه ما باشید.

وسایل مورد نیاز

اولین نکته‌ای که در خدمات بسته بندی برای اسباب کشی باید به آن توجه کرد کیفیت لوازم مورد استفاده برای بسته بندی اثاثیه است. چرا که در صورت عدم برخورداری از کیفیت مناسب تمامی لوازم مورد آسیب قرار خواهند گرفت. به دنبال آن علاوه بر هزینه‌هایی که برای خرید اقلام پرداخت کرده‌اید باید خسارت وارده به اثاث منزل را نیز بر عهده بگیرید. در ادامه به انواع تجهیزات و لوازم لازم برای جمع آوری اثاثیه اشاره خواهیم کرد:

  • کارتن در ابعاد و ضخامت مختلف
  • نایلون حبابدار
  • سلفون
  • گونی یا ساک
  • چسب پهن یا طناب

پیشنهاد اتوبار کرج به شما عزیزان برای تهیه این وسایل فروشگاه کرج کارتن است. کرج کارتن به عنوان برترین توزیع کننده وسایل پکینگ برای اسباب کشی بهترین منبع برای رفع نیاز شما عزیزان است.

تعرفه اتحادیه باربری

هزینه حمل اثاثیه  توسط باربری جلالی با توجه به مواردی اعم از مقصد، میزان اثاثیه و تعداد ماشین ها برای حمل اسباب، تعداد کارگران، مقدار وسایل استفاده شده در باربری و حمل و نقل، تعداد طبقات مبدا و مقصد بستگی دارد. در کل جمع بندی هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچ هزینه ی اضافی ای از شما عزیزان گرفته نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده امور جابجایی خود را به ما بسپارید و در انتها با نازلترین قیمت تحویل بگیرید.

تلفن های مشاوره و استعلام قیمت

09129342740

09127367378

02634710091

برای ارسال بار به شهرستان چه تعداد کارگر نیاز دارم؟

برای حمل بار سنگین به شهرستان کامیون مناسب‌ ترین وسیله است. جابجایی وسایل در مسافت‌های طولانی، باید از وسیله‌ای استفاده کنید که برای چیدمان وسایل محدودیتی نداشته باشد. همچنین، خودروی حامل باید مجهز به پتو و ضربه‌گیر باشد تا از آسیب دیدن وسایل در حین حمل و نقل جلوگیری شود.
تعداد کارگر بستگی به میزان بار شما دارد. برای مثال اگر قصد جابجایی و حمل وسایل خانه مانند یخچال را دارید انتخاب دو کارگر ضروری است. بسته‌بندی اصولی لوازم در ارسال بار به شهرستان به دلیل مسافت زیاد اهمیت بیشتری دارد پس بهتر است بسته‌ بندی آنها را به شرکت باربری بسپارید.

با این اوصاف اگر قصد حمل بار به شهرستان را دارید و سوالات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است نگران نباشید. باربری اتوبار کرج فکر همه جا را کرده و از ابتدا تا انتهای ارسال بار از مبدا تهران و کرج به شهرستان همراه شما است.

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس