باربری در کیانمهر 02634710091 | اسباب کشی و باربری ارزان در کیانمهر

اتوبار و باربری در کیانمهر،مانند باقی نقاط استان البرز تحت پوشش خدمات اتوبار کرج(باربری جلالی) است. اگر به باربری در کیانمهر، خدمات اتوبار در کیانمهر، حمل بار در محدوده کیانمهر کرج نیاز داشتید، اتوبار کرج در خدمت شماست. حمل اثاثیه منزل کیانمهر و شماره خدمات باربری در کیانمهر کرج را نیاز دارید می‌توانید با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

کیانمهر کجاست؟

کیانمهر شهرکی در جنوب غربی شهر کرج می‌باشد. این منطقه از لحاظ مناطق شهرداری جزو منطقه ۳ کرج محسوب می‌شود. این شهرک جزو قدیمی‌ترین مناطق مسکونی کرج است. کیانمهر تا قبل از سال ۱۳۷۲ یکی از محله‌های مهرشهر بود. با انحلال شهرداری مهرشهر و الحاق منطقه مهرشهر به شهرداری کرج، اکنون به عنوان یکی از محله‌های کرج درآمده است.

شهرت اصلی کیانمهر مربوط به ساختمانهای آجری شهربانی می‌باشد. شهرک کیانمهر کرج خود از چندین شهرک تشکیل شده ازجمله: شهرک بهاران، شهرک نور، شهرک مروارید و … سبک ساختمان‌های کیانمهر در گذشته ویلایی بوده‌است اما امروزه به علت افزایش جمعیت آپارتمانی شده‌است. (منبع)

نحوه سفارش باربری در کیانمهر

برای سفارس باربری در کیانمهر،‌ اتوبار در کیانمهر، حمل بار در محدوده مهرشهر کیانمهر کرج و مناطق اطراف با اتوبار کرج می‌توانید همه روزه از ساعت 7 الی 22 با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. مجموعه ما آماده ارائه انواع خدمات باربری و اسباب کشی در کرج به خصوص محدوده کیانمهر و مناطق اطراف با کمترین قیمت باربری است. امکان ارسال انواع ماشین باربری نیسان، خاور و کامیون درون شهری و برون شهری به همراه کارگر متخصص حمل اثاثیه منزل و پرسنل حرفه ای به درب منزل و محل کار شما در اسرع وقت امکان پذیر است. برای رزرو تلفنی و اطلاع دقیق از آخرین قیمت باربری و اسباب کشی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس