باربری در گوهردشت | اسباب کشی ارزان در گوهردشت

امور باربری و یا اسباب کشی در گوهردشت از جمله کارهایی است که در زمان خود فکر افراد را درگیر خود می کند.

گوهردشت محله‌ای در شمال شهر کرج است. از شمال به شهرکهای آسمان و بهارستان و رشته‌کوه‌های البرز، از سمت شرق به محله‌ی عظیمیه ، از غرب به شاهین ویلا واز جنوب به دهقان ویلا منتهی میگردد. گوهردشت در منطقه 7 شهرداری کرج واقع شده است. گوهردشت دارای فازهای مختلفی می‌باشد و به سه فاز تقسیم بندی شده است.

منطقه گوهردشت که زیر نظر شهرداری منطقه هفت کرج است داری محله های متعدد است. این محله ها عبارتند از : اشتراکی شمالی اشتراکی جنوبی پیروزی شمالی پیروزی جنوبی بلوار انقلاب شمالی بلوار انقلاب جنوبی خیابان داریوش بلوار شهرداری بلوار رستاخیز محله ملکشاه محله اوقافی ها. این منطقه دارای تعدادی شهرک نیز می‌باشد. چهار شهرک شهید جهازی‌ها (انتهای خیابان آزادی)، بهارستان (ورودی جادهٔ آتشگاه)، آسمان (خیابان پیروزی) و بهداری از جملهٔ این شهرک‌ها می‌باشند.

نرخ تعرفه باربری در گوهردشت

هزینه حمل اثاثیه در گوهردشت توسط باربری جلالی با توجه به مواردی اعم از مقصد، میزان اثاثیه و تعداد ماشین ها برای حمل اسباب، تعداد کارگران، مقدار وسایل استفاده شده در باربری و حمل و نقل، تعداد طبقات مبدا و مقصد بستگی دارد که در کل جمع بندی هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچ هزینه ی اضافی ای از شما عزیزان گرفته نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده امور جابجایی خود را به ما بسپارید و در انتها با نازلترین قیمت تحویل بگیرید.

تلفن های مشاوره و استعلام قیمت:

09129342740

09127367378

02634710091

مواردی که باربری جلالی را از دیگران در گوهردشت متمایز می کند:

  • یکی از قدیمی ترین باربری های گوهردشت کرج
  • عضو رسمی و معتبر اتحادیه باربران کرج
  • ارزانترین بسته بندی اثاثیه با به روز ترین و جدید ترین ابزار و وسایل
  • متخصص در امر باربری و اسباب کشی
  • رعایت نکات بهداشتی و اصول ایمنی

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس