باربری در کمالشهر کرج (باربری جلالی)

خدمات باربری در کمالشهر، اسباب کشی در کمالشهر و حمل و نقل بین شهری از خدمات باربری جلالی است. اگر به باربری در کمال شهر کرج، حمل بار و اثاثیه در کمالشهر کرج نیاز دارید با شماره های بالا در تماس باشید.

کمالشهر کجاست؟

کمال شهر که با نام قدیمی کمال آباد آن را می شناسند یکی از قدیمی ترین شهرهای کرج است. کمالشهر جزئی از دهستان‌های قدیمی کرج مرکزی بوده است که با مرکزیت روستای تاریخی هلجرد شکل گرفته است، شغل مردمان آن در زمان قدیم بر پایه کشاورزی و باغداری بوده است. در شمال غربی کرج قرار دارد و این شهر تا قبل از سال ۱۳۷۵ و احداث شهرداری، دهستانی به نام دهستان کمال آباد بوده است.

کمالشهر کنونی متشکل از چندین منطقه شهری شامل: شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کمال‌شهر از شمال به اتوبان کرج – قزوین، از شرق به حصارک کرج و از غرب و جنوب به شهرستان چهارباغ منتهی می‌شود. این شهر یکی از مناطق صنعتی استان البرز به‌ شمار می‌آید و کارخانه‌های معتبری همچون مهنام، نیک کالا و خاور پرس و شهرک بزرگ صنعتی بهارستان را در خود جای داده‌ است. (منبع)

خدمات باربری در کمالشهر کرج (باربری جلالی)

خدمات باربری جلالی در کمالشهر بسیار گسترده است، زیرا هم بخش خانگی و هم بخش صنعتی را شامل می شود. همانطور که مشخص است منظور از بخش خانگی یعنی اسباب کشی منازل یا جابجایی اثاث منزل بصورت جداگانه است.

باربری جلالی با سابقه 10 ساله، با حضور نیروهای متخصص بهمراه خاورهای موکت کاری شده برای حمل و نقل ایمن و بسته بندی وسایل شما همیشه آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد.

در بخش صنعتی هم باربری جلالی در کمالشهر و استان توانسته است تا جلب رضایت بالایی را داشته باشد. این مجموعه با دارا بودن انواع وانت، نیسان، خاور و ماشین سنگین همه نوع نیاز مشتری ها را پوشش داده است.

یکی دیگر از خدمات این مجموعه استفاده از بیمه بار است. این بیمه با پوشش بالای خسارت از جمله سرقت، واژگونی خودرو، آتش سوزی سهم بالایی را در ایجاد اطمینان خاطر در مشتری ایفا می کند.

باربری جلالی افتخار می کند تا نام مجموعه شما را در کنار مشتریان عزیز دیگرش همچون ماموت خودرو، شرکت هیمالیا، صنایع غذایی مهرشهر و سرای سرد بیاورد.

مطالب دیگر:

خدمات خاور چیست؟

مشخصات نیسان بار

ارسال بار به شهرستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس