مشخصات نیسان بار

مشخصات انواع نیسان

از تولیدات قدیمی شرکت زامیاد است. زامیاد از زیرشاخه‌ های شرکت خودروسازی سایپا بوده که از سال ۱۳۷۰ تاکنون، تولید این خودرو را بر عهده دارد. شاید از دور، این خودرو حمل‌ کننده ظاهری قدیمی و نمای داخلی کسل‌ کننده‌ای داشته باشد اما باز هم جایگاه خود را از دست نداده و بیشترین سهم حمل بار در بین خودروهای کوچک را از آن خود کرده است.

نیسان از نظر مدل که کارایی متفاوتی با هم داشته باشند، تنوع زیادی ندارد و وزن استاندارد حمل بار برای این ماشین 2100 کیلوگرم است اما ما در زیر به انواع آن می پردازیم :

نیسان معمولی

از نظر ابعاد باید گفت که در حالت استاندارد 1660 میلی‌متر عرض، 4690 میلی‌متر طول و 1650 ارتفاع دارد. وزن این خودرو 1540 کیلوگرم و همچنین طول قسمت باری 2200 میلی متر و عرض 1400 میلی متر است.

نیسان کفی

از نظر ابعاد فرق خاصی با نیسان معمولی ندارد ولی حسنی که این مدل از نیسان های باری دارند سهولت بارگیری وسایل است. برای مثال خیلی از مبل ها و کاناپه های بزرگ به علت ابعاد طولی زیاد نیازمند نیسان با کفی صاف هستند.

نیسان مسقف یا کابین دار

در مورد ابعاد اتاق بار نیسان هم باید بگوییم که طول اتاق بار 2 متر، عرض آن 1.6 متر و ارتفاع آن نهایتاً 2 متر است. این مدل از نظر ایمنی بار بعلت وجود اتاق مسقف خیال صاحب بار را راحت کرده است.

نیسان یخچال دار

نیسان یخچال‌دار، با بیش از 20 سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی حمل و نقل انواع مواد غذایی، بستنی، لبنیات، گوشت و مواد پروتئینی، خدماتی مناسب و به صرفه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته، حمل و نقل مواد غذایی را برای مشتریان خود آسان و مطمئن می‌کند.

از نظر ابعاد باید گفت که اکثر یخچال آنها 1700 میلی‌متر عرض، 2350 میلی‌متر طول و 1700 ارتفاع دارد.

پادرا و پادرا +

از نظر ابعاد باید گفت که پادرا 1700 میلی‌متر عرض، 5230 میلی‌متر طول و 1725 ارتفاع دارد. وزن این خودرو 1711 کیلوگرم و همچنین طول قسمت باری 2300 میلی متر و عرض 1450 میلی متر است.

سخن پایانی

نیسان، با بیش از 50 سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تولید خودروهای سبک و سنگین، همواره به دنبال ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد بوده است. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، محصولات خود را به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌کند تا با نیازهای مشتریان خود مطابقت داشته باشد. این شرکت همواره به دنبال ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد است که بتواند نیازهای مشتریان را در زمینه‌های مختلف برآورده کند.

در سال ۱۳۹۵، برخی از آپشن‌ها نظیر فرمان هیدرولیک، کولر، محدودکننده سرعت و تاخوگراف بر روی آن اعمال شد. ابعاد اتاق نیسان دست صاحب بار را برای جابه‌جایی بسیاری از بارها باز می‌گذارد. تقریباً هر بار معمولی و عمومی و اسباب منزل را می‌توان با استفاده از نیسان حمل کرد.

اما باید توجه داشته باشید که این خودرو، دارای اقلام ضربه‌گیر و همچنین کمک فنری که بتواند چاله‌های خیابان را مهار کند نیست. به همین دلیل، بهتر است برای بارهای خیلی حساس، از خودروی دیگری برای حمل استفاده شود.

همچنین گفتیم که استاندارد باری که می‌توانید سوار این خودرو کنید، باید تا ۲.۱ تن وزن داشته باشد. برخی رانندگان، با وجود اینکه ظرفیت بار مجاز خودرو نیسان وانت ۲ تن است، تا ۳ تن بار را نیز با آن حمل کرده‌اند. این امر می‌تواند باعث افزایش استهلاک خودرو و کاهش عمر مفید آن شود.

اتوبار کرج با ارائه‌ی اطلاعات جامع و دقیق در مورد ابعاد اتاق نیسان، به شما کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید یا اجاره‌ی این خودرو کنید. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این مورد برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، اتوبار کرج پذیرای تماس ها و نظرات شما می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس