باربری در اندیشه کرج | اتوبار در اندیشه کرج | بهترین شرکت باربری در اندیشه

باربری در اندیشه کرج و در دیگر نقاط استان های البرز، تهران و حتی بین شهرستان ها، هدف ما در تیم اتوبار کرج است. در صورتی که نیاز به یک شرکت باربری فاز های اندیشه یا باربری در دیگر نقاط کرج و تهران را دارید، ما با کمال میل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

حمل و نقل انواع اثاثیه و لوازم بدون محدودیت اندازه و وزن، در عین حال تضمین کیفیت ارسال، توسط تیم اتوبار کرج انجام می پذیرد.

شماره باربری در اندیشه کرج

اگر به دنبال باربری اندیشه کرج هستید تا بتوانید به کمک آن، لوازم منزل یا محل کار خود را به صورت ایمن جابجا کنید، کافیست با ما در تماس باشید.

تیم اتوبار کرج به ‌عنوان باربری اندیشه کرج با سالها تجربه در این زمینه، انواع خدمات انتقال لوازم اداری، جهیزیه، لوازم خانه، اجسام سنگین مانند گاوصندوق و اثاثیه بزرگ و در ابعاد زیاد، را با افتخار به شما عزیزان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: باربری در کرج | باربری ارزان و تضمینی با کارگران مجرب

اتوبار اندیشه

10 نکته برای اسباب کشی که باید بدانید

  1. برنامه ریزی کنید جمع کردن وسایل را به روز آخر موکول نکنید.
  2. تمیز کردن مکان جدید پیش از اسباب کشی
  3. وسایل را دسته بندی کنید.
  4. دقت و نظارت بر بسته بندی
  5. آماده کردن و جدا کردن وسایلی که باید خودتان حمل کنید.
  6. تهیه کارتن و دیگر اقلام مورد نیاز به تعداد کافی
  7. استفاده از پتو، روزنامه کهنه ، لحاف اضافه و پلاستیک های حباب دار
  8. با اعضای خانواده/همکاران خود از قبل هماهنگ کنید
  9. در پایان کار عجله ای نداشته باشید
  10. انتخاب تیم باربری مجرب و حرفه ای

بیشتر بخوانید: اسباب کشی آسان، ترفندهای بسته بندی در کمترین زمان

اسباب کشی آسان و راحت

بی شک یک تیم ماهر باربری در اقصی نقاط کرج و تهران می تواند امر وقت گیر و پر دردسر اسباب کشی را برای شما تسهیل کند.اسباب کشی یک فرایند پر دردسر است. نگرانی بابت انتقال ایمن و مطمئن بارها به خانه جدید، دشواری اسباب کشی را دو چندان می سازد.این درحالی است که شناخت باربری در اندیشه و سایر نقاط که دارای تجربه کافی در این زمینه است، می تواند آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.
تیم باربری اتوبار کرج، مفتخر است که انواع خدمات باربری اندیشه و در سایر نقاط کرج و تهران را به شما عزیزان ارائه می دهد

اتوبار کرج به پشتوانه سالها تجربه خود در امر باربری در اندیشه کرج و باربری در سایر نقاط استان های البرز و تهران، و همچنین انتقال ابزار و اثاثیه بین شهرستان، می‌تواند در این زمینه به شما هموطنان عزیز خدمت‌رسانی نماید.

نکاتی برای بسته بندی وسایل

  • وسایلی که به آن نیاز ندارید نگهداری نکنید : هنگام بسته‌بندی وسایل، اگر به چیزی نیاز ندارید، آن را به خانه جدید نبرید. سعی کنید بار خود را سبک کنید. اگر قابل فروش هست، بفروشید، اگر قابل استفاده نیست دور بیندازید و اگر قابل اهدا شدن است، هدیه دهید.
  • بسته بندی را از آشپرخانه شروع کنید : بهتر از از آشپزخانه شروع کنید زیرا آشپزخانه و وسایل آن پیچیده‌ترین قسمت خانه است. بسته‌بندی وسایل را از آنجا شروع کنید تا استرس نگیرید. جمع کردن آشپزخانه بار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. برای شروع بسته‌بندی وسایل بهتر است ابتدا ظروف شکستنی را بسته‌بندی آشپزخانه و وسایل آن پیچیده‌ترین قسمت خانه است. بسته‌بندی وسایل را از آنجا شروع کنید تا استرس نگیرید. جمع کردن آشپزخانه بار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. برای شروع بسته‌بندی وسایل بهتر است ابتدا ظروف شکستنی را بسته‌بندی کنید و با این کار مانع شکستن ظروف در زمان بسته‌بندی وسایل دیگر شوید.
  • وسایل خواب را آخر در روز های آخر جمع کنید : آخرین چیزی که جمع‌آوری می‌کنید، تخت‌خواب‌ها باشند. خوابیدن روی زمین در کنار وسایل در هنگام اسباب‌کشی، خستگی و زحمت شما را دو چندان می‌کند.
  • وسایل هم‌جنس را با هم بسته‌بندی کنید : از دیگر نکات اصول اسباب‌کشی حرفه‌ای  قرار دادن وسایل مشابه و هم جنس در داخل یک کارتن است. مثلا ظروف چینی و مسی را کنار هم در داخل یک کارتن قرار ندهید.
  •  وسایل غیر قابل دسته بندی را جدا کنید : یکسری وسایل خانه مانند مایعات، شوینده‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که بهتر است بسته‌بندی نشوند، زیرا هنگام جابجایی ممکن است در آن باز شود. این وسایل را جدا کنید و روز اسباب‎کشی داخل بار قرار ندهید. بهتر است خودتان آن را جابه‌جا کنید و به خانه جدید ببرید.
  • اصولی بسته بندی کنید : بهتر است که وسایل شکستنی را در کارتن​های بزرگ قرار ندهید و از قرار دادن تعداد زیادی وسایل شکستنی در یک کارتن پرهیز کنید. اسباب و اثاثیه داخل کارتن‌ها باید با اصول چیده شوند. ظروف و وسایل سنگین‌تر را در کف کارتن قرار دهید و وسایل سبک‌تر را به ترتیب در بالای آن قرار دهید.
  •  از آسیب به وسایل شکستی جلوگیری کنید : در کارتن وسایل شکستنی، فضاهای خالی را با تکه​های کاغذ، روزنامه، حوله، پتو و … بپوشانید  تا وسایل شکستنی در داخل کارتن جایی برای تکان خوردن نداشته باشند و سالم بمانند.
  • به وزن کارتن های دسته بندی شده توجه کنید : اگر جعبه‌ها و کارتن‌های بزرگ را فقط با کتاب و سایر وسایل سنگین پر کنید، وزن آن‌ها بسیار زیاد می‌شود و در نتیجه امکان آن که به کارگر و یا به وسایل آسیب وارد شود نیز افزایش می‌یابد. بهتر است در کارتن‌های بزرگ مخلوطی از وسایل سنگین و سبک را قرار دهید
  • قطعات وسایل جداشدنی را از هم باز کنید : اگر مبلمان، تخت، میز یا وسایل دیگر شما قابلیت باز شدن قطعات دارند، آن‌ها را از هم باز کنید تا هنگام جابجایی آسیب نبینند. باز کردن قطعات باعث حمل راحت و کاهش آسیب‌دیدگی وسایل می‌شود.
  • محفظه ها و کشو ها را خالی کنید : قبل از اسباب‌کشی همه محفظه‌ها، کشوها و قفسه‌های وسایل را خالی کنید که هنگام حمل و نقل جابجا نشود و آسیب نبیند. همچنین درب کشوها و کمدها را با چسب محکم کنید تا هنگام جابجایی باز نشوند.
اتوبار اندیشه

باربری خوب در کرج

انتقال و جابجایی انواع لوازم و تجهیزات به صورت ایمن و همچنین تضمین ارسال آن؛ مهمترین مسئله‌ای است که می‌تواند به طور مستقیم در حرفه ای بودن باربری در کرج و سایر نقاط ایران تاثیرگذار باشد.

اتوبار کرج دارای سابقه کاری و کارمندان متخصص بوده، از این رو همواره رضایت مشتریان را جلب و کیفیت را تضمین می کند.

پانوشت: باربری در اندیشه کرج، اتوبار در اندیشه، باربری ارزان در اندیشه، بهترین باربری در اندیشه، باربری در فاز 1 اندیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس